2020年5月9日土曜日

5/8 1.5-metre society オランダのフローラルダイアリーより



(自動翻訳)時計はセリのこと、
■Royal FloraHollandは危機の回復に焦点を当てています
5月6日のRoyal FloraHollandでの総売上高(時計と直接)は、2,416万ユーロに上ります。昨年の同じ日(2019年5月8日水曜日)と比較すると、11.1%減少しています。

クロックターンオーバーは936万に達しました。昨年の同じ日に比べて19.4%減です。時計には合計2440万ユニット以上が供給されています。供給のうち、0.8%は未販売のままです(0.7%が切り花、1.5%が観葉植物、0.3%が園芸植物)。

新しいフェーズ:危機の回復
コロナの危機はま​​だ終わっていませんが、焦点はシフトしています。1.5メートル社会に適応する必要があります。ビジネスにおいても私生活においても、常に適切な距離を保つ社会。これは、Royal FloraHollandで現在行われている安全対策が当面の間維持されることを意味します。

Royal FloraHollandは現在、危機の最中およびその後の回復により重点を置く予定です。彼らはこの危機の回復を呼びます。これにより、彼らはセクターと会社のために新しい安定した健康的な状況を構築したいと考えています。2020年5月1日金曜日以降、危機管理チーム(CMT)はコロナ復旧チームに変わりました。CMTと同様に、このチームは最高商業責任者(CCO)のRuud Knorrが率いており、運用と商業の2つの方針があります。チームは、中期的な問題と、コロナ危機以降の新しい市場ニーズに既存のサービスで会社がどのように対応できるかを分析します。サービスはこれらのニーズに適合させる必要があります。

詳細情報:
Royal FloraHolland
www.royalfloraholland.com


----------原文-----
Royal FloraHolland focuses on crisis recovery
On May 6, the total turnover (clock and direct) at Royal FloraHolland amounted to 24.16 million euros. That is 11.1% less compared to the same day last year (Wednesday 8th May 2019).

The clock turnover amounted to 9.36 million. That is 19.4% less compared to the same day last year. A total of more than 24.4 million units have been supplied for the clock. Of the supply, 0.8% has remained unsold (0.7% cut flowers, 1.5% houseplants and 0.3% garden plants).

A new phase: Crisis recovery
Even though the corona crisis isn't over yet, the focus is shifting. We have to adapt to the 1.5-metre society. A society in which we always keep an appropriate distance from each other, both in business and in private life. This means that the safety measures that have now been taken at Royal FloraHolland will be maintained for the foreseeable future.

Royal FloraHolland is now going to focus more on recovery, during and after the crisis. They call this crisis recovery. With this they want to build a new stable and healthy situation for the sector and the company. Since Friday 1st May 2020, the Crisis Management Team (CMT) has been transformed into the Corona Recovery Team. Like the CMT, this team is headed by Chief Commercial Officer (CCO) Ruud Knorr and follows a 2-track policy: operational and commercial. The team analyses the medium term and how the company can respond with existing services to new market needs in and after the corona crisis. Services will have to be adapted to these needs.

For more information:
Royal FloraHolland
www.royalfloraholland.com


Publication date: Fri 8 May 2020